AI – automatiserade tjänster

Call4U är innovativa och använder sig av nya tekniska lösningar för att alltid ligga i framkant inom branschen. Vi anser att artificiell intelligens (AI) är framtiden inom en effektiviserad kundservice.

Vi anser att artificiell intelligens har stor potential inom kundservicebranschen. Artificiell intelligens (AI) är den intelligens som datorer och maskiner uppvisar. Förenklat innebär detta att vi eftersträvar att en dator ska hantera uppgifter åt oss.

För oss är det en självklarhet att vi ska vara den drivande parten med att leda utvecklingen in i kundservicebranschen.

Fördelar med artificiell intelligens (AI)

Det finns många möjligheter och fördelar med artificiell intelligens (AI).

  • Högre kundnöjdhet – AI är alltid tillgänglig. Kunden kan snabbt få hjälp dygnet runt, året om.
  • Kostnadseffektivitet – AI minskar antalet ärenden till kundservice och bemanningen hos kundservice kan optimeras.
  • Leveranssäkerhet – Risken för mänskliga fel exkluderas. AI agerar rationellt, inte känslomässigt.
TILLÄGGSTJÄNSTER

Chatbot

Voicebot

Smart FAQ

Självservice

Call4U


Några av våra samarbetspartners

Idag hjälper vi både stora och små företag inom olika branscher med våra tjänster.

De är bl.a verksamma inom; tidningsbranschen, kläder, a-kassa, energibranschen, telefoni, fordonsindustrin etc.

Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

AI - automatiserade tjänster - Call4U
CALL4U CHAT