Call4U AI…

Framtidens …

 

Vill du veta hur det funkar?

Se vår film här.

Mot framtidens kundupplevelser-färre samtal och kontakter och mer digital kundservice.

Hela 92 % av kunderna som använder kundchattar är nöjda.
Sociala medier ökar i betydelse. Tack vare contact center-interaktion förutspås de växa från 4% till över 9% bara under 2019(?).
Kundchattar och meddelandetjänster förväntas växa från 6% till 16%.
År 2021 hanteras 15% av all kundservice vi AI
Att locka och hålla kvar toppförmågor är avgörande för att nå framgång och i det sammanhanget spelar kontinuerlig utbildning stor roll.
Andelen digitala kundupplevelser inom outsourcingen av contact center, som idag är 4-6%, förväntas växa med 20-25% årligen de kommande 5 åren.

Metodik

TEXT

Demo

Metodik

Fråga (FAQ):
Att göra:

Maila till vår robot
Ring xxxxxxx för att prata med vår voicebot!

Besök vår Facebooksida för att chatta med vår bot.

Fördelar

Demo - AI - Call4U
CALL4U CHAT