Vill du veta hur det funkar?

Se vår film här.

Den digitala kundtjänsten är här!

Andelen digitala kundupplevelser inom outsourcingen av contact center, som idag är 4-6%, förväntas växa med 20-25% årligen de kommande 5 åren.
År 2021 hanteras 15% av all kundservice via AI. Kundchattar och meddelandetjänster förväntas växa från 6% till 16%.
Hela 92 % av kunderna som använder kundchattar är nöjda.
Att kunna välja tid och kommunikationskanal för användarna blir viktigare och viktigare.

Fördelar

✓ Alltid öppet

✓ Hantera flera språk

✓ Kostnadsbesparing

✓ Kvalité – samma logik i alla kanaler

✓ Frigöra tid – ta hand om alla repetitiva ärenden

Metodik

Analys – Inventering av eran kundtjänst och dess funktioner/områden. Välj ett avgränsat område att starta med.
Bygga bot – Call4U bygger första boten där ni som kund är med och stöttar i manus, upplärning och ev. koppling till er miljö.
Namn på boten – Er första digitala medarbetare bör ha ett namn. Denna kommer över tid kunna mer och mer och ta över fler funktioner.
Testa/ träna bot. Innan produktionssättning testar och tränar vi boten i olika scenarion.
Produktionssättning –  Nu kör vi skarpt under övervakning . Med statistik/ uppföljning kan vi följa resultatet.
Uppföljning – Efter en tid görs en uppföljning på ROI / fördelar/nackdelar.

Demo

Metodik

Fråga (FAQ):
Att göra:

Maila till vår robot
Ring 0457-88 01 02 för att prata med vår voicebot!
Besök vår Facebooksida och klicka sedan på “Meddelande” för att chatta med vår bot.

Exempel 1

Statistik

Hur funkar det?

Demo - AI - Call4U
CALL4U CHAT