Medarbetarintervju med Anne-Marie Håkansson

Vad gör du på Call4U?

Arbetar i kundtjänst

 

Hur länge har du arbetat här?

12,5 år

 

Du har ju arbetat på Call4U rätt länge, kommer du ihåg hur det var att börja här?

När jag började här var det på TM och sålde allt från bingolotto till hälsokost och kom snabbt in i ett glatt gäng.

 

Hur ser en arbetsdag ut på Call4U?

Det varvas samtal med administration såsom mailhantering och registrering av kuponger.

 

Vad var det hos Call4U som gjorde att du valde just detta företag?

Jag behövde ett tillfälligt jobb när jag kom tillbaka från ett par år i Stockholm, men arbetet var så utmanande och kul att jag stannade.

 

Utmaningar med din tjänst?

Ingen dag är den andra lik, alla samtal är unika. Jag jobbar i kundtjänst med många olika uppdragsgivare vilket gör att man behöver hålla koll på vem som ringer och göra alla kunders samtal till allra bästa.

 

Du är ju facklig representant för Unionen, kan du berätta lite om det?

Jag är sedan 2 år ordförande i Unionenklubben på Call4U. Det är givande att arbeta fackligt och jag försöker kombinera detta med mitt uppdrag som arbetsmiljöansvarig.

Vi strävar alltid efter förbättring och jobbar tillsammans med företaget för att skapa en så bra arbetsplats som möjligt.  Jag tycker vi har kommit en bra bit på vägen.

 

Nu är det ju snart jul, vad är ditt favorittips för en fin jul?

Ta helgen som en chans att varva ner. Fira julen med nära och kära och framförallt Kalle Anka kl.15!

Anne-Marie Håkansson – kundtjänst, facklig representant för Unionen

Anne-Marie Håkansson - Call4U
CALL4U CHAT