Medarbetarintervju med Mauritz Karapanos

Vad gör du på Call4U? 

Jobbar med kundtjänst, där vi hanterar allt ifrån prenumerationer, fakturafrågor till rådgivning. 

 

Hur länge har du arbetat här? 

Jag har arbetat på Call4U nu i 4 månader. 

 

Hur ser en arbetsdag ut på Call4U? 

Varje dag är sig olik från den andra. En fartfylld dag med nya utmaningar och varierande uppdrag. Det kan variera ifrån högt tempo på samtal till att svara på mail.

 

Vad var det hos Call4U som gjorde att du valde just detta företag? 

Jag valde Call4U just för att det är ett seriöst och professionellt företag, som erbjöd både tjänster inom kundtjänst och sälj. Man får bra utbildningar från grunden som gör att man känner sig trygg med att just ta det första samtalet eller svara på det allra första mailet. 

 

Utmaningar med din tjänst? 

Att det är väldigt varierande från kund till kund, man vet aldrig vem man stöter på eller vad kunderna behöver hjälp med, så man måste alltid vara på tårna för att ge den bästa servicen samt hitta problemlösningar, ibland är tänka utanför ”boxen” den bästa lösningen. 

 

Bästa med jobbet? 

Det allra bästa med mitt jobb är såklart mina arbetskollegor utan dem hade det bara varit gråa dagar. Näst bäst är stämningen på kontoret, då det alltid är på topp där vi jobbar tillsammans som ett team. 

 

Hur trivs du i Växjö? 

Jag trivs jättebra.  Växjö är en trygg stad och har väldigt mycket att erbjuda, så det finns något för alla. 

 

Vad är det bästa med Växjö? 

Att vi är en liten storstad, där man har möjligheten att växa och skapa sig en trygg framtid. Vi har bra förbindelser till Stockholm, Göteborg och Malmö, så tråkigt har man det aldrig i Växjö.

Mauritz Karapanos, kundtjänst

Mauritz Karapanos - Call4U
CALL4U CHAT