Skräddarsydd kundtjänst

Vi skräddarsyr er kundtjänst utefter era behov oavsett storlek på ditt företag och bransch. Vi kan hjälpa er med är traditionell kundtjänst via telefon, mail, chatt eller varför inte låta oss ta hand om och utveckla era sociala medier? Till detta finns hela vår digitala plattform med senaste AI-tekniken där vi kan kombinera mänsklig kundservice med AI-teknik för att öka kundupplevelse och servicegrad till rätt kostnad.

Allt börjar med en nulägesanalys där vi gemensamt till på hur kundservicen arbetar idag till vad som ni vill uppnå i nästa steg. Vi gör det svåra enkelt!

Fördelar

  • Ni kan själva bestämma att outsourca hela eller delar av er kundtjänst
  • Flertal kommunikationskanaler att välja mellan
  • Gemensam måluppsättning
  • Tillgång till vår AI-plattform i alla kanaler

Med vår gedigna erfarenhet inom kundtjänst med både små och stora samarbetspartners kan vi erbjuda dig och dina kunder den bästa kundupplevelsen.

TILLÄGGSTJÄNSTER

Vi har en rad olika teknikbaserade tjänster som du kan köra enskilt eller som ett starkt komplement till din nuvarande eller framtida kundtjänst. Allt för att skapa en mer tillgänglig tjänst men även för att spara kostnader. Läs mer om varje tjänst här.

Chatbot

Voicebot

Smart FAQ

Självservice

Analys

Sociala m.

Call4U


Några av våra samarbetspartners

Call4U arbetar i ett digitalt kluster med en rad olika teknikföretag för att skapa erfarenheter och utbyten som leder till fler digitala affärer och smartare lösningar för att möta framtidens utmaningar.


Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

Skräddarsydd kundtjänst - Call4U
CALL4U CHAT