Upptäck framtiden med AI

AI kan revolutionera kundservice

Call4U är innovativa och använder sig av nya tekniska lösningar för att alltid ligga i framkant inom branschen. Vi anser att artificiell intelligens (AI) är framtiden inom en effektiviserad kundservice.

Ai & Framtiden

Redan idag blir AI och botar inom kundservice allt vanligare. Voice och chattbotar används bland annat för att öka tillgängligheten av kundservicen, hålla öppet dygnet och utöka på flera språk. En bot kan även användas för att automatisera vanliga frågor och leda kunden genom en process eller styra kunden till den person som är bäst på en specifik fråga.

Fördelar med artificiell intelligens (AI)

Det finns många möjligheter och fördelar med artificiell intelligens (AI)

Högre kundnöjdhet

AI är alltid tillgänglig. Kunden kan snabbt få hjälp dygnet runt, året om.

Kostnadseffektivitet

AI minskar antalet ärenden till kundservice och bemanningen hos kundservice kan optimeras.

Leveranssäkerhet

Risken för mänskliga fel exkluderas. AI agerar rationellt, inte känslomässigt.

Frigör tid

Frigöra tid till mer komplexa ärenden

AI – automatiserade tjänster

Call4U’s digitala plattform med senaste AI-tekniken kan kombinera mänsklig kundservice med AI-teknik för att öka kundupplevelse och servicegrad till rätt kostnad. I AI plattformen finns bl. a

Chattbotar

Öka din tillgänglighet med våra intelligenta chatbots. Öppet 24/7 och i alla dina kanaler med smart AI-motor i botten kan vi möta och slå era kunders förväntningar.

Enkel hantering av  överlämningar från chatbots till människor vid komplicerade ärenden

Med tillhörande analysverktyg kan du som kund enkelt analysera kundens frågor.

Fördelar

Voicebotar

Call4U erbjuder även sina kunder lösningar inom voicebot. Med integrerade teknik i vår callcenterplattform kan vi låta vår dynamiska voice-bot svara. Precis som med vår chatbot ges alltid möjlighet till friktionsfri övergång till agent vid behov.

Fördelar

Samtalsanalys

Dela värdefulla insikter i hela organisationen !

Call4U’s talanalysplattform lyssnar på alla dina kunder samtidigt.
Du får unika insikter som direkt kan översättas till mätbart värde.

Fördelar

Call4U - AI Automatiserade Tjänster

Automatiserade tjänster

RPA

Automatisera det återkommande

Enklare ärenden, saker som återkommer är perfekta för att automatisera. Genom vår RPA-teknik kan vi möjliggöra att skapa upp automatiserade tjänster i alla kanaler (chat, telefoni, mail). En RPA-bot är enkelt en bot som t.ex. utför en transaktion i något system.

Fördelar

Call4U - AI Smart FAQ

Smart FAQ

En smart FAQ kan både användas som en del självservicen samt som en kompetensbas för våra agenter. Skillnaden mot en traditionell FAQ är att dialogdelen i en Smart-FAQ är mer utvecklad och kan komma djupare in i frågeställningen samt att möjlighet en till insamling av uppgifter och hjälp vid svåra ärenden genom koppling till kundservice (telefon/chat/mail).
Enklare för kunden att ställa frågor följs upp med en utvecklad analysdel som kan vara en del till er verksamhetsutveckling.

Fördelar

Call4U - AI Självservice

Självservice

Tänk er en kundtjänst som är öppen 24/7 där svaren antingen finns att finna via smarta FAQ:er eller via chat/vociebots som löser ärendet fullt ut via RPA-teknik.

Fördelar

Cookies.

Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats.