Analys kundupplevelse

All kundserviceuppföljning på ett ställe

Med vårt uppföljningssystem Indicate me får du all data som rör din outsourcade kundservice hos oss presenterad i ett användarvänligt system, allt från kundnöjdhet (NKI) till varför kunderna kontaktar oss.
All data som samlas struktureras. Med bara några få klick får du snabbt och enkelt insikter hur vi presterar. Här kan du även ta del av ljudfiler, svarstider, merförsäljning och mycket mer. 

Information är viktig för beslut

  • Call4U’s teamledare kan i realtid ta aktiva beslut kring produktionen
  • Ni som kund får nu en utökad statistik både i realtid och i vecko/månadstatistiken.

Med Indicate me som plattform så levererar vi en bra kundupplevelsen både för er slutkund och för er som kund.


Några av våra samarbetspartners

Call4U arbetar i ett digitalt kluster med en rad olika teknikföretag för att skapa erfarenheter och utbyten som leder till fler digitala affärer och smartare lösningar för att möta framtidens utmaningar.


Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

Analys kundupplevelse - Call4U
CALL4U CHAT