RPA

Automatisera det återkommande

Enklare ärenden, saker som återkommer är perfekta för att automatisera. Genom vår RPA-teknik kan vi möjliggöra att skapa upp automatiserade tjänster i alla kanaler (chat, telefoni, mail). En RPA-bot är enkelt en bot som t.ex. utför en transaktion i något system.

Fördelar

  • Effektiv ärendehantering
  • Ökad kundupplevelse
  • Högre kvalité

Call4U utvecklar kontinuerligt verksamheten och jobbar alltid med den senaste tekniken för att ligga i framkant. Vi anser att artificiell intelligens har stor potential inom kundtjänst och kommer vara framtidens teknik inom branschen. Vi gör det svåra enkelt!


Några av våra samarbetspartners

Call4U arbetar i ett digitalt kluster med en rad olika teknikföretag för att skapa erfarenheter och utbyten som leder till fler digitala affärer och smartare lösningar för att möta framtidens utmaningar.


Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

RPA - Call4U
CALL4U CHAT