AI – automatiserade tjänster

Call4U är innovativa och använder sig av nya tekniska lösningar för att alltid ligga i framkant inom branschen. Vi anser att artificiell intelligens (AI) är framtiden inom en effektiviserad kundservice.

Redan idag blir AI och botar inom kundservice allt vanligare. Voice och chatbotar används bland annat för att öka tillgängligheten av kundservicen ,hålla öppet dygnet och utöka på flera språk. En bot kan även användas för att automatisera vanliga frågor och leda kunden genom en process eller styra kunden till den person som är bäst på en specifik fråga.

Fördelar med artificiell intelligens (AI)

Det finns många möjligheter och fördelar med artificiell intelligens (AI).

  • Högre kundnöjdhet – AI är alltid tillgänglig. Kunden kan snabbt få hjälp dygnet runt, året om.
  • Kostnadseffektivitet – AI minskar antalet ärenden till kundservice och bemanningen hos kundservice kan optimeras.
  • Leveranssäkerhet – Risken för mänskliga fel exkluderas. AI agerar rationellt, inte känslomässigt.
TILLÄGGSTJÄNSTER

Vi har en rad olika teknikbaserade tjänster som du kan köra enskilt eller som ett starkt komplement till din nuvarande eller framtida kundtjänst. Allt för att skapa en mer tillgänglig tjänst men även för att spara kostnader. Läs mer om varje tjänst här.

Chatbot

Voicebot

Smart FAQ

Självservice

Image Not Found On Media Library

Call4U


Några av våra samarbetspartners

Call4U arbetar i ett digitalt kluster med en rad olika teknikföretag för att skapa erfarenheter och utbyten som leder till fler digitala affärer och smartare lösningar för att möta framtidens utmaningar.


Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

AI - automatiserade tjänster - Call4U
CALL4U CHAT