ATT LÅTA EXTERNA SPECIALISTER sköta om ditt företags kundservice och support är inget nytt. Vi på Call4U har själva varit länge i branschen som är full av snarlika outsourcingföretag. Snarlika, men inte som vi.
För oss börjar och slutar allting med ordet DU – individen. Det gäller vår relation till dig som uppdragsgivare, till vår personal och till dina kunder. Allt hänger ihop.
Vi kommer ofta nära våra kunder och hittar snabbt rätt nycklar till de dörrar som behöver låsas upp. Att vi är ett medelstort företag med korta beslutsvägar gör oss flexibla i våra affärsmodeller och vi testar gärna olika lösningar.
Vi ser fram emot att du hör av dig.
Har du mod att spänna bågen och höja era krav på resultat och kvalité? Då är Call4U valet för er. Med vår erfarenhet och metodik skapar vi möjlighet att öka era försäljningsmål till nya höjder.
På en arbetsplats som Call4U Solution Center med många anställda och hög tillgänglighet för våra kunder ställs höga krav på:
Vi arbetar systematiskt och har hela tiden möjlighet att följa våra indikatorer i realtid men även göra analyser över olika tidsperioder. Med Indicate Me kan vi även se kundernas omdömen om bemötandet i varje ärende, på så vis får vi en bra grund för coachning.
Förutom att vi har kontroll över vårt interna arbete får du som kund tillgång till ditt uppdrags olika indikatorer genom en dashboard:
Med våra processer och tekniska plattform ligger vi i framkant för att hjälpa dig som kund att lyckas och hitta rätt lösning för just ditt företag.
”Call4U Solution Center – Vi är vad vi heter ”
DIN PARTNER FÖR FRAMTIDEN
Vi utvecklar kontinuerligt vår verksamhet för att ytterligare stärka vår position som den kompletta och marknadsledande leverantören inom kundkontakter.
Med nytänkande ska vi också ta fram ännu fler nischprodukter för att bibehålla marknadens mest attraktiva erbjudande. Parallellt med detta fördjupar vi vår kompetens. Vi värnar om vår unika prägel och siktar på att förstärka denna ytterligare. Med våra moderna och väldimensionerade system har vi också skapat de bästa förutsättningarna för att göra detta. Våra tjänster ska även i fortsättningen utvecklas utifrån våra kunders behov och önskemål
UTMÄRKELSER
Vi har blivit tilldelade utmärkselsen Trygg Kundkontakt. För mer information om utmärkelsen: www.kontakta.se/trygg-kundkontakt
Vi har gedigen kunskap inom annonsering på Google AdWords, Facebook och Instagram, och självklart är vi Google Certifierade.
Vi skyddar våra kunders personuppgifter enligt GDPR. Du har alltid rätt att se dina personuppgifter som finns registrerade hos oss. Läs mer om vår integritetspolicy.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Vi hjälper dig att bygga din första Chat-bot tillsammans med oss med AI-teknik. Genom att vi har en generell dialogmotor väljer du om den skall användas som chat-bot, voice-bot eller både och. Vid svåra ärenden kan Chat-/Voice-boten koppla över till en mänsklig kollega. Det är enkelt att komma igång och görs genom 5 steg:
Beroende på om ni har ett manus eller vi gör detta varierar tiden för uppstart och produktion mellan 2-3 dagar att komma igång med din bot. Voice-bot kan kräva lite mer justering i träningsfasen.
Kontakta oss så kommer vi igång direkt!
Vi hjälper dig att bygga din första Smart-FAQ tillsammans med oss med AI-teknik. Det är enkelt att komma igång och görs genom 5 steg:
Beroende på om ni har ett manus eller vi gör detta varierar tiden för uppstart och produktion mellan 2-3 dagar att komma igång med din Smart-FAQ.
Kontakta oss så kommer vi igång direkt!
Vi hjälper dig att bygga din första RPA-bot tillsammans med oss med AI-teknik. En RPA-bot är enkelt en chat/voice-bot som t ex utför en transaktion i något system/register. Det är enkelt att komma igång och görs genom 5 steg:
Beroende på om ni har ett manus eller vi gör detta varierar tiden för uppstart och produktion mellan 2-3 dagar för dialog samt 1-2 dagar för RPA-hantering – allt beroende på komplexitet.
Kontakta oss så kommer vi igång direkt!
Vi hjälper dig att bygga din första 24/7-bot tillsammans med oss med AI-teknik. Du kan enkelt koppla in 24/7-boten när din ordinarie kundservice är stängd och låta vår 24/7-bot hantera kunderna när ni inte arbetar. 24/7-boten kan svara på enkla frågor och sedan ta ett meddelande om vad ärendet gäller som ligger klart när ni kommer att hantera. Det är enkelt att komma igång och görs genom 5 steg:
Beroende på om ni har ett manus eller vi gör detta varierar tiden för uppstart och produktion mellan 1-3 dagar att komma igång med din 24/7-bot.
Kontakta oss så kommer vi igång direkt!
Vi hjälper dig att svara när dina kunder ringer. Om kunden vill bli uppringd tar Digitala Svarstjänsten meddelande om detta och skickar till dig. Det är enkelt att komma igång och görs genom 5 steg:
Digital Svarstjänst kostar en fast månadsavgift beroende på storlek på er organisation samt en avgift per dialog/meddelande.
Kontakta oss så kommer vi igång direkt!
Telefoni
Chatt