Smart FAQ

En smart FAQ kan både användas som en del självservicen samt som en kompetensbas för våra agenter. Skillnaden mot en traditionell FAQ är att dialogdelen i en Smart-FAQ är mer utvecklad och kan komma djupare in i frågeställningen samt att möjlighet en till insamling av uppgifter och hjälp vid svåra ärenden genom koppling till kundservice (telefon/chat/mail).
Enklare för kunden att ställa frågor följs upp med en utvecklad analysdel som kan vara en del till er verksamhetsutveckling.

Fördelar

  • Alltid öppet
  • Enkelt att underhålla
  • Samma logik i alla kanaler
  • Utvecklad statistik

Call4U utvecklar kontinuerligt verksamheten och jobbar alltid med den senaste tekniken för att ligga i framkant. Vi tror att tjänster som baseras på artificiell intelligens kommer vara en viktig del i den nya digitala kundtjänsten. Vi gör det svåra enkelt!


Några av våra samarbetspartners

Call4U arbetar i ett digitalt kluster med en rad olika teknikföretag för att skapa erfarenheter och utbyten som leder till fler digitala affärer och smartare lösningar för att möta framtidens utmaningar.


Jag vill veta mer…

Fyll i formuläret nedan så kontaktar vi er inom kort.

Smart FAQ - Call4U
CALL4U CHAT